در فروشگاه ۴دوست، بهترین محصولات با قیمت‌های مناسب و ارسال سریع در اختیار شماست. خرید آسان و مطمئن را با ما تجربه کنید.!

0

معرفی مجموعه فروشگاه های زنجیره ای چهاردوست از بنیان تا به الان 

فروشگاه های زنجیره ای 4دوست در صنعت خرده فروشی، در سال 1397 توسط چهار دانشجوی دانشگاه های برتر ایران  تاسیس شد. نام تجاری (4دوست)  این کسب و کار توسط مشتریان وفادار، که از یک مغازه کوچک توسط این 4دوست که در حین تحصیل در محله ای از کرج راه اندازی کرده بودند، شکل گرفت . تیم 4دوست با ماموریت پایین ترین قیمت ممکن، بهترین حق انتخاب، ایجاد احساس خوب و رضایتی در مشتریان،  رشد خیلی سریعی نسبت به رقبا داشتند، به گونه ای که در سال 1401 در حالی که سومین سالگردش را سپری می‌کرد دارای 400 هم تیمی با انگیزه و فعال  شده بودند. 

 

ماموریت ما

پایین ترین قیمت ممکن، بهترین حق انتخاب، ایجاد احساس خوب و رضایتمندی در مشتریان

 

فروشگاه اینترنتی 4دوست

Mohammad Shoja

 

هدف بعدی این هلدینگ، شرکت استارتاپی فروش اینترنتی میباشد که در استانه افتتاح میباشد. 4دوست انلاین به منظور تسهیل امر خرید برای شهروندان، صرفه جویی در زمان و در نهایت کاهش حمل و نقل های درون شهری، با ارائه کالاهایی با کیفیت بالا و همچنین قیمتی کاملا مناسب و رقابتی بزودی شروع به فعالیت نمود.

 

فرهنگ تیم 4دوست

پیام ما ساده و شفاف است. یک مجموعۀ موفق، تنها با تبلیغات و جایزه‌های میلیونی خلق نمی‌شود. موفقیت زمانی اتفاق خواهد افتاد که شما، مردم کشور عزیز  خود را به چشم انسان‌هایی واقعی ببینید. انسان‌هایی که فکر می‌کنند و تصمیم می‌گیرند. رشد یعنی شما فکر و انرژی خود را پای بهتر کردن زندگی این انسان‌ها بگذارید.

هلدینگ بین المللی 4دوست قصد دارد همراه شما، فصلی نو در کسب و کارهای زنجیره ای ایران آغاز کند. رویکردی نو که از مسئولین کشور میخواهد دیدی طولانی‌مدت داشته باشند. دیدی که زیر ساخت عرضه محصولات مایحتاج مردم با منصفانه ترین قیمت و بدون واسط عرضه شود.  دیدی که به تمام مردم ایران نوید میدهد که با شفافیت و اسودگی خاطر در محیط های زیبای فیزیکی و آنلاین هر آنچه میخواهند تهیه کنند.