در فروشگاه ۴دوست، بهترین محصولات با قیمت‌های مناسب و ارسال سریع در اختیار شماست. خرید آسان و مطمئن را با ما تجربه کنید.!

0

Mohammad Shoja

 

 

سوالات متداول


  1. خیر نیازی به این کار نیست، سفارش شما به طور خودکار در سامانه ثبت خواهد شد.

  2. خیر، متاسفانه پس از ثبت سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد. اگر تمایل به لغو و یا تغییر سفارش خود دارید ، لطفا با ما تماس بگیرید. همکاران ما حتما شما را راهنمایی خواهند کرد.

  3. گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می دهد. در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد ، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.

  4. خیر، شما برای ثبت سفارش در سایت حتما باید دارای حساب کاربری باشید . برای این کار بر روی قسمت ثبت نام در سایت کلیک کرده و حساب کاربری خود را بسازید . با عضویت در سایت میتوانید مراحل خریدتان را پیگیری کرده ، سوابق خریدتان را مشاهده کنید ، کالاهایی که دوست دارید را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید.

  5. با ورود به سایت و در بخش پیگیری سفارشات، می توانید از وضعیت سفارش خود مطلع شوید. همچنین می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت " سفارش ها" از وضعیت آن ها مطلع گردید. 

  6. بله شما به راحتی میتوانید حین ثبت سفارش هنگامی که به مرحله " اطلاعات ارسال" می رسید با انتخاب " افزودن آدرس جدید" ، آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد نمایید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش به صورت آنلاین پرداخت گردد، تحویل گیرنده سفارش باید به هنگام تحویل آن ، کارت شناسایی داشته باشد.

  7. ما سعی کرده ایم پرداخت اینترنتی را به گونه‏‌ای طراحی کنیم که امن و راحت باشد. البته توجه به نکات زیر برای خرید از فروشگاه های اینترنتی ضروری میباشد: • توجه به نماد اعتماد الکترونیکی فروشگاه اینترنتی، که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است، به عنوان تأییدیه به فروشگاه های اینترنتی داده می شود. • اطمینان از وجود پروتکل امن https به جای پروتکل http، که لازم است در ابتدای آدرس وب سایت، عبارتhttps وجود داشته باشد. • قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل در قسمت بالای صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید. در صورت عدم مشاهده این قفل، از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید. • برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

  8. هزینه ارسال سفارش با توجه به کالای مورد سفارش، آدرس تحویل آن و شیوه ارسال متفاوت است که در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان عزیز می رسد.

  9. خیر ، جهت تسریع امور سفارشات امکان خرید انلاین برایتان فراهم شده است. شما با خرید انلاین در جریان تمام مراحل سفارش خود قرار خواهید گرفت.


شما هنوز وارد نشده اید

شما در حال مشاهده سایت بصورت یک میهمان هستید ، برای ارسال نظر باید وارد شوید

ورود به فروشگاه
نظرات کاربران (0)

اولین نفری باشید که نظر خود را برای این مطلب ثبت میکنید