در فروشگاه ۴دوست، بهترین محصولات با قیمت‌های مناسب و ارسال سریع در اختیار شماست. خرید آسان و مطمئن را با ما تجربه کنید.!

0

 

 

رویه ارسال سفارش

 

 

قبل از ثبت هرگونه سفارش ( از طریق وب سایت و یا تماس تلفنی ) ، ثبت نام درسایت الزامی است . ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش را برای استعلام ارسال نماید.کاربران برای خرید از سایت باید دارای سن قانونی (18 سال تمام) بوده یا از طریق والدین یا قیم قانونی خود از سایت خرید نمایند.

 

مراحل سفارش کالا

  •     ثبت نام یا ورود با اسم کاربری
  •     انتخاب کالای مورد نظر
  •     انتخاب گزینه پرداخت نهایی و تایید سفارش

 

روش های ارسال

سفارشات در شهر کرج توسط پیک ارسال می گردند. در سایر استان ها غیر از شهر کرج ، سفارش ها از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و یا تیپاکس ارسال می گردد.

Mohammad Shoja

هزینه ارسال

هزینه ارسال سفارشات در زمان نهایی شدن سفارش بصورت اتوماتیک محاسبه و در قیمت نهایی منظور میگردد.

 

 مدت زمان تحویل کالا

مدت زمان تحویل کالاها در شهر تهران حداکثر 1 روز کاری می باشد.

توجه:  سفارش های ارسالی شهر تهران به دلیل قابل پیش بینی نبودن مسائلی نظیر ترافیک یا حوداث غیرمترقبه، در یک بازه زمانی 2 ساعته که با مشتریان هماهنگ خواهد شد، تحویل می گردند و مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل سفارش حضور داشته باشند، در غیراینصورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری می باشد. 

با انتخاب روش ارسال تیپاکس، در صورتیکه سفارش قبل از ساعت 15 نهایی شده باشد در همان روز به تیپاکس تحویل خواهد شد و پس از این ساعت در اولین روز کاری بعد تحویل خواهد گردید.

سفارش هایی که قرار است از طریق پست ارسال گردند، در صورتی که قبل از ساعت 12:30 نهایی شده باشند، در همان روز تحویل پست خواهند شد ، اما چنانچه بعد از این ساعت نهایی شده باشند ، در روز کاری بعد تحویل خواهند گردید.

شرکت پست نیز معمولاً 24 تا 48 ساعت بعد سفارش را به مقصد خواهند رساند.

 

#

شما هنوز وارد نشده اید

شما در حال مشاهده سایت بصورت یک میهمان هستید ، برای ارسال نظر باید وارد شوید

ورود به فروشگاه
نظرات کاربران (0)

اولین نفری باشید که نظر خود را برای این مطلب ثبت میکنید